בתי קפה מיוחדים

בריסטה

מחפשים המלצות לפינת הקפה במשרד ?

מאמרים שיכולים לעניין אותך

בתי קפה מיוחדים בארץ: ליום חופש, ליום חג, או סתם ביום שלישי

כשאתם עוברים ברחוב באמצע היום, כי גנבתם את הפסקת הצהריים שלכם לטובת סידורים, ואתם רואים את האנשים האלה, שיושבים בבתי קפה ונראים חסרי דאגות, אל תקנאו. גם אתם יכולים. זה הכול עניין של סדרי עדיפויות, ואין אדם שלא יכול להכניס לשגרת החיים שלו ישיבה בבית קפה, אפילו אם זה לעשרים דקות.

אבל אם זה יום שבת, חג, או יום חופש שלקחתם לעצמכם, לא משנה מה תכננתם, כדאי שתכירו כמה בתי קפה מיוחדים בארץ, שאפשר בקלות להעביר בהם כמה שעות, עם או בלי מאפה.

קפה AVA בחיפה

במיקום שוקק חיים בעיר התחתית בחיפה, תמצאו בית קפה איכותי וקטן, ליד בית קלייה חיפאי ותיק. קפה AVA מוכר פולי קפה לבתי קפה רבים בחיפה, ובשנים האחרונות הוא הפך ממקום קטן שמאפשר לאנשים לקחת קפה בדרך לאנשהו, למקום מקסים שמגיש גם מאפים, כריכים וארוחות בוקר כיפיות.

 דרך העצמאות 51 חיפה.

גבריאלה ורות בפרדס חנה

בית קפה שטוף שמש ונעים שממוקם באמצע פרדס חנה. במקום תמצאו גם מכריכי קרואסונים, מאכלים צמחוניים, שייקים בריאים מיוחדים, וכל החופש שאפשר למצוא רק באווירה כפרית.

חרובים 10, פרדס חנה.

רביבה וסיליה בהוד השרון

המקום שהכי מזוהה עם רמת השרון. בית הקפה רביבה וסילייה, עם מוניטין מצוין וותק ארוך שנים, הגיע גם לתל אביב, ונחשב לבית קפה מעולה במיוחד בזכות התפריט המדהים פרי יצירותיה של רביבה אפל.

כך, למשל, תוכלו להתכבד ברוחות בוקר, ארוחות צהריים, ושפע מדהים של עוגות ומאפים, ללא כשרות.

המייסדים 1, רמת השרון.

אנט ברטה

כשאתם יוצאים ליום טיול בזכרון יעקב, יש מקום מופלא במדרחוב השוקק, עם אווירה שטופת שמש וביתית, תפריט מעולה של ארוחות בוקר שכוללות לחמים ביתיים, ריבות ביתיות, וטפנדים.

יש גם מוזלי עם גרנולה ביתית, וסלטים מיוחדים, קרקרים מתובלים, פסטות ביתיות, וגאוות המקום: שטרודל תפוחים עם קצפת וגלידה.

המייסדים 28, זכרון יעקב.

קפה מרסנד בתל אביב

אי אפשר לדבר על בתי קפה מיוחדים בארץ בלי להזכיר את קפה מרסנד המיתולוגי בתל אביב. תוכלו למצוא שם תערובת של היפסטרים תל אביבים שיושבים ליד נשים מבוגרות שכבר שנים מגיעות למקום בזכות גבינת הבראוניס המיוחדת. בין פרישמן לבן יהודה ההומה, אתם מוזמנים ליהנות מהשמש בחוץ, להסתכל על אנשים שהולכים לים, ולשתות קמפרי תפוזים. מה יש.

פרישמן 18, תל אביב.

קפה קאימק בתל אביב

בטורקית, קאימק זה קצפת או שמנת, ואכן, זוהי אחת המנות המפורסמות של בית הקפה קאימק, שנחשב לגולת הכותרת בנוף בתי קפה מיוחדים בארץ.

זהו בית קפה שכונתי אהוב על הצעירים בסביבות נחלת בנימין, וכשאתם עוברים בין המעדניות, חנויות הבדים והדוכנים מעוררי ההשראה, אתם יכולים לשבת ולנוח, לבלות עם תל אביבים חסרי מנוח, להתעלם מהשגרה או מהמולת העיר, ולשבת כמה שעות עם הטלפונים הניידים וקצת חברים.

לוינסקי 49, פינת נחלת בנימין, תל אביב.