שיטות מזיגה של קפה

קפוצינו

מחפשים המלצות לפינת הקפה במשרד ?

מאמרים שיכולים לעניין אותך

לחובבי קפה שרוצים לחלוט כוס טובה יותר של קפה בבית, אולי עם מבחר פולי קפה טעימים, הנה כמה שיטות מזיגה של קפה מותאמות למכונת הקפה הביתית שלכם. עם הזמן, תמצאו את השיטה המועדפת עליכם, ולהכין את הטעם האישי האהוב עליכם.

מוזגים בבית ומרגישים כמו בבית קפה

מזיגה של קפה עם פילטר היא שיטת הכנה נפוצה, שכוללת מזיגת מים רותחים על פולי קפה, או חליטתם עם פילטר נייר, מתכת או רשת פלסטיק. הקפה נמזג ברכיבים צלולים ונקיים, עם יחס גבוה טיחנת פולים לכל כף של קפה.

שיטות מזיגה של קפה מצריכות שימוש במכונת קפה טובה, עם ציוד מתאים. כשיש לכם בבית את המכונה המתאימה, כוס הקפה שלכם יכולה להתחרות בהצלחה עם כל כוס קפה שמוגשת לכם ברשתות בתי הקפה המובילות, מבחינת הטעם והארומה.

שותים קפה ומרגישים בפריס

שיטות מזיגה של קפה צרפתי מיועדות לשימוש מיד לאחר ההכנה. חלק מחובבי הקפה מאמינים שקפה צרפתי מייצר משקה שמכיל טעם חזק יותר לעומת שימוש במכונות קפה רגילות, שכן בשיטה זו השמנים של פולי הקפה נמהלים במים. קפה צרפתי כולל קנקן זכוכית גלילי עם פילטר שמפריד בין פולי הקפה הטחונים לבין המים הרותחים.

כשמגיע הזמן למזוג ולהגיש, הקפה נדחס אל הכוס עם הפרדת פולי הקפה הטחונים מכוס המשקה. לפני שמשתמשים במכונת קפה צרפתית, יש לטחון את פולי הקפה בעוצמה בינונית או גסה על מנת להשיג את הטעם הטוב ביותר האפשרי, כדי למנוע משאריות הקפה לעבור את הפילטר.

היתרון העיקרי של שימוש מכונת קפה צרפתית לעומת מכונות קפה אחרות:

ניתן לווסת את טמפרטורת המים כך שפולי הקפה יגיעו אל הטעם הפוטנציאלי המרבי האפשרי בעת הבישול.

אין צורך להשתמש בפילטרים ידניים, שכן הפילטר הקשה המובנה במכונה יעיל ביותר להפרדת פולי הקפה מהנוזל שמגיע אל הכוס.

אי אפשר לדבר על שיטות מזיגה של קפה בלי לדבר על אספרסו

לאספרסו יש שיטת בישול ייחודית, בזכות המרקם והגודל של פולי הקפה העדינים אך העוצמתיים, והעדר הצורך בתוספת סוכר או סוכרזית. במכונת אספרסו, פולי הקפה ממוקמים בתבנית הייעודית, ובתום תהליך טחינת הפולים ותוספת המים הרותחים, מתחיל שלב בישול הקפה שנמזג לכוס קטנה.

שיטות מזיגה של קפה אספרסו מיועדות לכמויות קטנות אך עוצמתיות של קפאין, במהירות גבוהה ביותר, כשהכנת כוס אספרסו אחת יכולה להימשך עשרים שניות. אספרסו חזק בטעמו יותר משתי שיטות הבישול האחרות, ויש לו גם מרקם עשיר יותר.

בשורה התחתונה, מזיגת קפה היא הרבה יותר מכלי שמוזג את הקפה לכוס

יש מגוון רחב של פולי קפה ומכונות קפה שונות שהפכו לאחרונה את אמנות טחינת ומזיגת הקפה לאמנות עדינה.

אז כשאתם מחפשים מכונת קפה מתאימה לבית או למשרד, חשוב שתתמחו לא רק בבחירה נכונה של פולי קפה, ולא רק בשיטות הטחינה, אלא גם בשיטות המזיגה, שהיא חלק חשוב בחוויית השתייה.