תרבות קפה מסביב לעולם

קפה טורקי

מחפשים המלצות לפינת הקפה במשרד ?

מאמרים שיכולים לעניין אותך

היום הכי טוב מתחיל עם ספל קפה מהביל. או בעיר חדשה ומרגשת. למרבה המזל, קפה בכל הגדלים והסוגים כבש את העולם בסערה, ואתם יכולים למצוא קפה טעים בכל מקום, שיבטיח שלפחות מבחינה תיאורטית, יהיו לכם ימים מדהימים לא משנה איפה אתם נמצאים.עם כל כך הרבה תערובות, שיטות קלייה והעדפות הגשה, זה יכול להיות מורכב לבחור את הסגנון שלכם, אבל זה המקום שבו מדריך הקפה העולמי נכנס לתמונה. אז זה הזמן להכין כוס קפה, קצת נשנושים, ולהחליט איפה תשתו את הקפה הכי טעים בעולם.

פריז – קפה בחלב

אפילו השם של בית הקפה בעיר הכי אהובה בעולם נשמע אלגנטי ורומנטי. לא משנה כמה אתם מטיילים ברחבי העיר, הזמינו את עצמכם לאחר צהריים ניחוח עם מספיק זמן להירגע בבית הקפה ‘קפה בחלב’. בצרפתית, הפירוש הוא קפה עם חלב, אבל זה לא נשמע רומנטי במיוחד, נכון?צאו לרחוב צדדי, מקסים וציורי בבירה הצרפתית, והתיישבו בבית קפה זעיר שמצטלם טוב לאינסטגרם. הזמינו זוג מקרונים צבעוניים או פנקו את עצמכם עם מאפה טעים, ותרגישו הכי מתוחכמים ותרבותיים.

סיאטל – בית התערובת

העיר אמרלד היא הבית של סטארבאקס המקורי. רק תחשבו על זה. בלי סיאטל, ההתמכרות שלכם לקפה לא הייתה באה על סיפוקה. איך הייתם שורדים צניחת אנרגיה בלי לאטה דלעת מתובל? איזו תמונה הייתם מעלים לאינסטגרם? הו, האימה.אבל אל תתמקדו בהזמנת סוגי קפה מפוארים. בית התערובת חולק כבוד לחובבי הקפה, עם בריסטה מקסים שאפשר לסמוך על הידע שלו, ושגם מאיית את השם שלכם נכון. פשוט התיישבו עם ספל מהביל של תערובת חדשה שמנהלי בית הקפה יהיו להוטים לחלוק איתכם.

ברצלונה – טלאט

יש הרבה בתי קפה אופנתיים בברצלונה, וזה יתרון חשוב כשאתם רוצים לקחת הפסקה מהטיול. חוץ מזה, מי לא אוהב לשבת בבית קפה ולהשקיף על הנוף? בית הקפה שכדאי שתנסו הוא טלאט, הגרסה הברצלונית של אספרסו עם נתז של חבלב מאודה.אתם מקבלים ממש נגיעת חלב בקפה, אז אם אתם מעדיפים חוויית קפה קרמי, הזמינו קפה לאצ’ה, ותקבלו כוס אספרסו עם המון חלב חם.

קוסטה ריקה – טחון טרי

אומרים שהדברים הכי טובים בחיים הם טריים, או שהם בחינם? כך או אחרת, קוסטה ריקה היא המקום ליהנות בו מקפה טרי כמו שאי אפשר למצוא בשום מקום אחר בעולם. מטעי הקפה הרבים בקוסטה ריקה מייצרים את הצוף החום המתוק של פולי הקפה שגדלים בכל מקום.לקפה שמיוצר בקוסטה ריקה יש מעריצים ברחבי העולם, אז רק דמיינו כמה טוב וטעים יהיה לשתות כוס קפה שהפולים שלה נקצרו זה עתה, ונקלו ממש כרגע.

סינגפור – קופי לואק

משוכנעים שאתם מומחי קפה? חושבים שאתם מכירים את פולי הקפה הטריים שיש לכם בבית? ובכן, יש סוג מסוים של קפה שכדאי שתכירו מקרוב לפני שתכתירו את עצמכם למלכי הקפה – קופי לואק.זהו אחד מבתי הקפה היפים של אינדונזיה ומלזיה, שמגיש קפה עשיר וארומטי, שחסר את המרירות של רוב התערובות. הייחוד של הקפה טמון בעיבוד הפולים, והתוצאה היא טעם כיפי ומענג.