כלי הגשה לקפה

ספלי קפה בכל מיני גדלים

מחפשים המלצות לפינת הקפה במשרד ?

מאמרים שיכולים לעניין אותך

כלי הגשה לקפה: אמנות האירוח

מתכננים ארוחת שישי או חג גדולה מתישהו בקרוב? גם אם כל התפריט שלכם מתוכנן, יש עוד שלב בארוחה שחשוב לתת עליו את הדעת: הקפה עם העוגה, שמוגש בסגנון מזמין, עם כלי הגשה לקפה. בחלקים מסוימים של העולם, צרפת ואיטליה, למשל, לא שותים קפה אחרי הארוחה, אבל אפילו שם, תמיד יהיה מי שיציע ספל שחור קטן כדי להירגע מהארוחה.

קפה שמוגש לאחר הארוחה, בצורה מזמינה ונעימה, עם כלי הגשה לקפה, בסגנון מושלם, יכול להיות ההרגל החדש שלכם, אצלכם בסלון, כבר מחר. הנה כמה טיפים נהדרים ליהנות מהקפה הביתי שלכם.

באיזה כלים להגיש את הקפה?

כדאי שאת הקפה החגיגי שלכם תגישו בכלים שונים מכוסות הקפה של הבוקר. אנחנו לא מדברים על ספלים גדולים, אלא על משהו קטן בגוונים כהים, לשתיית אספרסו או מקיאטו.

גם אם אין לכם מכונת קפה בבית, תוכלו לבחור ערכת כלי הגשה לקפה, שכוללת ספלים קטנים מהרגיל. הם לא צריכים להיות מפוארים. מספיק שהם יהיו מעוצבים בפשטות ויאפשרו ליהנות מהטעם הטוב של הקפה שמשלים את הארוחה.

יש גם כמה כללי התנהגות שנלווים להגשת הקפה

הגשת קפה היא אמנות שכיף להתמחות בה, ומארחים טובים מקפידים לוודא שהאורחים שלהם יכולים לבחור כלי הגשה לקפה שמתאימים להם. מארחים רבים מגישים היום רק אספרסו לאחר הארוחה, אבל אפשר גם לבחור כלי הגשה עדינים לקפה עם חלב, כך שהאורחים יכולים לבחור גם את סוג הקפה שהם מעדיפים, וגם את הכוסות שהכי מתאימים להם.

יחד עם כוסות הקפה, כדאי להגיש גם קצת חלב בכלי מיוחד, ולצרף למגש קערית מעוצבת לסוכר או סוכרזית.

מתי מגישים את הקפה?

יש אנשים שמניחים שקפה וקינוח הולכים ביחד. ובאופן מסורתי, הקפה שאחרי הארוחה באמת מגיע בסוף הארוחה. כלי הגשה לקפה הם הכלים האחרונים שאתם מניחים על השולחן, אבל חשוב להבין איך לעשות את זה בצורה הכי קלאסית שאפשר.

בארוחת ערב רשמית, הקפה מגיע לאחר הקינוחים, כשהאורחים מניחים את המפיות על השולחן. בשלב זה, אתם קמים ומזמינים את האורחים לשבת בסלון לקפה וליקרים.

אם אתם גרים בבית קטן, אל תרגישו צורך להתנצל על הגשת הקפה ליד השולחן. האמת היא שלשיחה נעימה ליד השולחן בפינת האוכל יש אווירה מרגשת ונעימה, ואתם יכולים להחליט להגיש את הקפה ליד השולחן כדי לא לשנות את האווירה.

כמה מילים לסיום

כמובן, שאם אתם רוצים שארוחת הערב שלכם תהיה חגיגית במיוחד, אתם תמיד יכולים להגיש כמה קוקטיילים צבעוניים, ורק אז לסיים את המסיבה שלכם עם קפה קטן, מריר, וחזק. תרבות הגשת הקפה היא אמנות שכדאי להתמחות בה כשאתם מארחים, ממש כאילו אתם בריסטות נלהבים שנרגשים מהקפה, מכלי הגשת הקפה, ומהמוצא של הקפה.

מה שאנשים הכי מעריכים בקפה הוא ההוויה. לא משנה מי הגיע לארוחה ומה אכלתם, הקפה משאיר טעם טוב של רצון לחזור. זוהי תרבות, זוהי אמנות, ומדי יום מתפתחים טרנדים חדשים להכנת והגשת קפה.

למידע נוסף על הגשת קפה תוכלו למצוא לחצו כאן