הכנת קפה מושלם בבית

טוחנים קפה

מחפשים המלצות לפינת הקפה במשרד ?

מאמרים שיכולים לעניין אותך

רוצים להכין בבית קפה טוב כמו שהבריסטה בבית הקפה האהוב עליכם מכין? עם קצת מאמץ והשקעה מינימלית, תוכלו להבחין בהבדל עצום באיכות כוס הקפה שלכם, עם המדריך שלנו להכנת קפה בבית, שעוזר לכם להתחיל.

מתחילים עם קניית פולי קפה טובים

קודם כל, קנו לעצמכם מארז איכותי של פולי קפה שלמים ומיוחדים מבית הקפה שאתם אוהבים את הקפה שלו, או מחנות קפה טובה. חלק מהחנויות אפילו ישלחו את המארזים עד אליכם. לא בטוח שתמצאו פולי קפה טובים וטריים בסופרמרקט, ולכן חשוב להבין איפה קונים קפה טוב, ואיזה יצרנים מתגאים בשיטות שלהם לקליית פולי קפה.

ההבדל בין תשלום 12-15 ₪ על כוס קפה לבין כמה מאות שקלים על מארז פולי קפה נראה אולי הרבה, אבל כשמחשבים את העלות הכוללת לכוס, ההבדל מסתכם באגורות. אתם משלמים על מה שאתם מקבלים. על ארומה. על פולי קפה טריים, ועל שילוב של טעמים משובחים.

בחירת פולי הקפה

מומלץ לבחור פולי קפה שלמים במקום טחונים. ברגע שהפולים נקטפים, הם מיד מתחילים לאבד’ את הטעם שלהם, לכן חשוב לבדוק מתי הפולים נקטפו ונקלו.

אחסון מתאים

לחות וחום הם האויבים של פולי הקפה הקלויים, ולכן חשוב לשמור אותם במקום קריר, אבל לא במקרר, והרחק מאור שמש ישיר. כדי לשמור על טריות הפולים, מומלץ לאחסן אותם במיכל אטום בטמפרטורת החדר.

חוץ מפולי הקפה, גם למים יש תפקיד חשוב

אל תזלזלו בחשיבות המים לתהליך הכנת קפה בבית. אם המים טעימים, כך גם הקפה יהיה. מומלץ להימנע ממי ברז ולהשתמש במים מסוננים.

אם אתם רוצים לקחת את זה צעד אחד קדימה, הקפידו לנקות את המכונה כל בוקר מחדש לפני השימוש בה, על מנת לוודא שהמים עוברים דרך צינורות נקיים, כך שזרימת המים שתתקבל תהיה איכותית וצלולה.

מתחילים במשחק ומסיימים בהתמכרות

עם החידושים השונים שכובשים בסערה את שוק הקפה, זוהי תקופה נפלאה לחובבי קפה שרוצים שכוס הקפה המעולה שלהם תחכה להם כל בוקר, ושיהיה להם קפה איכותי ומעורר גאווה להגיש לאורחים. גם אם כל הידע שלכם על הכנת קפה בבית מתחיל ונגמר בצפייה בבריסטה, מהמקום הבטוח בצד השני של הדלפק בבית הקפה.

אז כן. הוא נראה ממש מרשים כשהוא לוחץ על כפתורים, מפעיל מכונה מבריקה שעושה המון רעש, מעלה אדים, מזרימה נוזל שחור וריחני לכוס הקפה שלכם, עם או בלי חלב מוקצף, עד שכוס הקפה הכי טעימה בעולם מוגשת לכם. עם חיוך.

אבל  תהיו בטוחים שעם הציוד המתאים, והבחירה הנכונה של פולי הקפה, זה רק עניין של זמן עד שתהפכו להיות הבריסטות האישיות של עצמכם. זה מתחיל כמו משחק או פינוק, ונגמר בהתמכרות.