מה לומדים במהלך קורס בריסטה?

חניכי קורס בריסטה

רוצים ללמוד על עולם הקפה המרתק, לפתח את כישורי הבריסטה שלכם, או לפתוח בית קפה משלכם? לא משנה מה היעד שלכם, קורס בריסטה מציע לכם המון ידע בתחום, ותוכלו להגיע לרמה של בריסטה מיומן בתוך שלוש עד עשר שעות לימוד אקדמאיות בלבד.

במהלך קורס בריסטה תלמדו עבודה על מגוון מכונות קפה, שיטות קלייה, אמנות לאטה, כשרון קפה והרבה יותר באמצעות הדרכה מעשית עם מדריכים מומחים. לא נדרש ניסיון קודם, רק תשוקה לקפה ורצון ללמוד. כלומר, עד סוף הקורס תוכלו לייצר כוס אחר כוס של קפה מדהים בכל מכונה, עם כל סוגי פולי הקפה, בכל סביבה.

עיקרי קורס בריסטה

במהלך קורס בריסטה תלמדו את תעשיית הקפה מנקודת מבט של בריסטה, במהלך קורס אינטנסיבי. מאמני הבריסטה המומחים ילמדו אתכם את כל כישורי הבריסטה הבסיסים כולל הגדרת מטחנות, טיפול בחלב ואמנות לאטה דרך אימונים מעשיים, תוך שימוש בציוד מקצועי ברמה הגבוהה ביותר.

בסוף הקורס, תהיו ברמה של בריסטה מיומן, ותוכלו לעבוד בביטחון בסביבה סואנת. כדי להפוך לבריסטה מיומן, תלמדו לפתח ולשפר את מערך המיומנויות הקיים שלכם, מלימוד טכניקות מתקדמות, שיטות קלייה מורכבות, מיצוי, פיתוח טעמים ועוד.

יזמים ובעלי בתי קפה ייהנו מאוד גם הם מקורס בריסטה מכיוון שהוא מכסה פרקטיקות עסקיות בקפה, זרימת עבודה יעילה, עלויות ושירות לקוחות.

שימוש במכונות קפה ובמטחנות

כדי להכין קפה נהדר, חשוב שיהיה להם את הידע לעבודה עם מכונת אספרסו. במהלך קורס בריסטה תלמדו את כל היסודות, כגון:

  • הכרת מכונות קפה.
  • טחינת פולי קפה.
  • הידוק הקפה.
  • הכנת קפה בסגנונות שונים.
  • אידוי החלב.

איך מכינים את הקפה המושלם

כל הידע האיטלקי הקלאסי על קפה מכוסה במהלך קורס בריסטה, ממשקאות חמים לקרים. הקורס מלמד איך להכין קפוצ’ינו, עם טבעת חומה וכתם לבן ועגול, או מקיאטו לאטה ממולא בחלב מאודה וזריקת אספרסו. וגם להיפך: מקיאטו אספרסו ומעליו מעט מאוד חלב.

לאחר שתשתלטו על הידע הדרוש להכנת קפה, תוכלו להתקדם להכנת הסגנונות השונים של קפה בטעמים שונים. קורס בריסטה מלמד גם איך להעריך קפה, על בסיס הראייה, הארומה, הטעם, תחושות המישוש של פולי קפה טריים, והטעמים השונים. כך תוכלו לראות בעצמכם אם הקפה שלכם מהנה או לא כל כך.

האימונים הנכונים מובילים לקריירה הנכונה

עם האיזון הנכון של אימונים מעשיים בהכנת קפה, תיאוריה יישומית והדרכת שירות לקוחות, אתם ממקסמים את הלמידה שלכם במהלך קורס בריסטה.  הקורס מספק את הכישורים הדרושים כדי לעבור מרמת מתחילים ולהתקדם לרמת מומחים, תוך למידת כל היסודות.

בוגרי הקורס שיעמדו בהצלחה במכלול דרישות הקורס, יסיימו אותו עם תעודת גמר מטעם המוסד בו הושלמו לימודיהם, ויהפכו לאנשי מקצוע מבוקשים מאוד בתחום. האימונים במהלך הקורס מעניקים לכם גישה למשרות מובילות בבתי קפה, כמו גם את המיומנות הדרושה לפתיחת בית קפה משלכם והדרכת העובדים.

אהבתם? תשתפו את מאמר

מה אתם חושבים