מכונת קפה אוטומטית למשרד

מכונת קפה אוטומטית

“אפשר להציע לך קפה?”  אין יום שבו המשפט הפשוט הזה לא נאמר במשרד כלשהו ברחבי הארץ. זהו המשפט שפותח בדרך כלל כל ישיבה, כל מפגש עסקי והוא הדרך של בעלי העסקים להרשים את הלקוחות הפוטנציאליים והעובדים החדשים. אז אם הגיע הזמן לשדרג את פינת הקפה במשרד שלך, המאמר הבא מרכז את כל מה שחשוב לדעת על מכונת קפה אוטומטית למשרד ומה צריך לבדוק לפני שקונים אחת. 

אם המשרד שלך מכיל רק אותך ואולי עוד מזכירה, כמות כוסות הקפה הנצרכות ביום בעסק שלך דיי ברורה. אבל אם בעסק שלך ישנם כמה עובדים, רק המנקה בסוף היום יודעת בערך כמה כוסות קפה נזרקות לפח, כי היא זאת שמרוקנת אותו. ומאחר שזה אחד הפרמטרים החשובים ביותר כשבאים לבחון מכונת קפה אוטומטית למשרד, צריך להעריך נכון את כמות כוסות הקפה שנזרקות לפח בסוף היום. 

איך להתאים נכון מכונת קפה אוטומטית לפי גודל המשרד

התאמת מכונת קפה אוטומטית למשרד צריכה להיעשות לפי גודל המשרד, כדי להצליח לענות על הצורך במלואו. מלבד העובדים, צריך לכמת את הפגישות במשרד, את מספר האנשים שנפגשים איתם בכל פעם, ולערוך ממוצע של כוסות הקפה. 

פינת קפה מתאימה יותר למשרדים גדולים, המארחים בתדירות גבוהה ואשר רוצים לעשות רושם רב בזמן ההמתנה לפגישות. 

החיסרון של פינת קפה כזאת היא הלכלוך. אם לא מסתפקים רק בכוסות חד פעמיות, יש לצפות שלמנקה תהיה עבודה רבה בסוף היום, כי לעובדים אף פעם אין זמן או חשק לנקות אחריהם ובטח שאין לצפות מהאורחים לנקות אחריהם. 

לכן צריך לקחת בחשבון גם את ההוצאה הנוספת הזאת, כי הדאגה לפינת קפה מצוחצחת שתרשים את האורחים יכולה להוסיף שורה לתקציב החודשי ויש לקחת בחשבון שלפעמים אורחים חשובים יראו כיור מלא כלים מלוכלכים או פח מלא. 

בחינת מכונות קפה מומלצות בדרך הנכונה

רבים בוחרים מכונות קפה מומלצות לפי המחיר והתפוקה שלהן. אך ישנם פרמטרים נוספים שצריך לבחון לפני שבוחרים מכונת קפה אוטומטית. דבר ראשון זה המגוון. אם מדובר במשרד גדול, כזה שמכיל הרבה עובדים והרבה פגישות, צריך לבחור מכונה עם אפשרויות רבות ככל האפשר. כל אחד מעדיף סוג קפה אחר ולא כדאי לאכזב עובד בכיר כשיראה שדווקא את סוג הקפה שהוא אוהב אין במכונה שבחרתם. לכן שווה להשקיע עוד קצת כדי לקבל את כל המגוון. 

שאלה נוספת שיש לבחון כאשר מסתכלים על מכונות קפה מומלצות היא האם מדובר במכונה על בסיס קפה טחון או קפסולות. היתרון בקפסולות שהן שומרות על הטריות לאורך זמן, אך מצריכות חוזה ארוך טווח עם הספק. קפה טחון אפשר לקנות ליד הבית אך מלכלך יותר מאשר קפסולות. 

לכן לפני שבאים לקנות מכונת קפה אוטומטית למשרד, צריך לבחון מספר פרמטרים והכי חשוב להתנסות במכונה לפני שרוכשים אותה, כדי לוודא שכל אחד יכול להפעיל אותה, גם אם זאת פעם ראשונה שלו מול מכונת קפה.

אהבתם? תשתפו את מאמר

מה אתם חושבים