מכונת קפה למשרד למה זה כל כך חשוב

מכונת קפה במשרד
כוסות קפה בכל פינה, מכונת קפה מסורבלת, קפה נוראי ועובדים שמעדיפים לעשות הכל רק כדי להתרחק מפינת הקפה במשרד. אם השורות האלו מתארות את פינת הקפה במשרד שלך, כנראה שהגיע הזמן להחליף מכונת קפה למשרד, כדי להפיח חיים בפינת הקפה ולהמריץ את העובדים. אז איך פינת קפה יכולה לשפר את המוטיבציה של העובדים? כל הפרטים במאמר הבא. בפינת הקפה שלך אף אחד לא יושב. גם הקפה נגמר לאט מאוד, מה שגורם לך לחשוב האם בכלל היה כדאי להכניס מכונת קפה למשרד או לתת לעובדים להביא את הקפה מהבית. אם זה המצב אצלך, כדאי לחשוב דווקא על שדרוג פינת הקפה, כדי להעלות את המוטיבציה של העובדים, הלקוחות או המשקיעים של העסק שלך לטווח הארוך. 

למה חשוב להכניס מכונת קפה אוטומטית למשרד

אחת הדרכים לעודד מוטיבציה היא להשקיע בעובדים. את זה מצא החוקר המפורסם דן אריאלי, שבמחקריו על מוטיבציה חקר נקודות משותפות על הצלחה של חברה וחלק מהמשרד כלל  גם את פינת הקפה במשרד במחקר עלתה המסקנה שפינת קפה מסודרת, עם מכונת קפה אוטומטית איכותית עוזרת יותר להגדיל את המוטיבציה ואפילו יכולה לנבא את הצלחת החברה בשוק המניות לטווח הארוך.חברה אשר מגישה קפה טעים לעובדים וללקוחות, המופק בעזרת מכונת קפה אוטומטית קלה לתפעול, נותנת לעובדים, ללקוחות ולמשקיעים הרגשה שהם חשובים לה וכמובן מוכיחה ירידה לפרטים הקטנים. משקיע או לקוח שצריך לעמוד מובך מול מכונת קפה מסורבלת יוותר על העסקה או ההשקעה, בטח אם הוא צריך להתפשר על סוג הקפה. 

לבחור קפה לפי פולי קפה מומלצים ופופולאריים

מתי בפעם האחרונה הגעת למקום מסוים והגישו לך את הקפה שלך בדיוק כמו שהכנת אותו בבית? איך הרגשת? במצב כזה, רוב האנשים ירגישו חיבור גדול יותר למקום שאליו הגיעו. לכן לא רק שכדאי להשקיע במכונת קפה איכותית ואוטומטית, אלא גם לבחור פולי קפה מומלצים ופופולאריים, כדי שכל אחד ימצא את הקפה האהוב עליו, ממש כמו בבית. ישנם כמה וכמה סוגים של פולים מומלצים וכדאי להשקיע ולעשות סקר קטן בקרב הלקוחות או העובדים כדי לבחור את פולי הקפה או הקפסולות המתאימות, אך הזן הפופולרי ביותר הוא ערביקה ורוב התערובות עשויות ממנו. אך לא רק זני הקפה חשובים. כאשר מתכננים פינת קפה למשרד ומזמינים מכונת קפה למשרד, אפילו ספלי הקפה חשובים וכדאי להשקיע ולבחור בכוסות או ספלים איכותיים ורב פעמיים כדי לתת לעובדים, ללקוחות ולמשקיעים תחושה של בית. לסיכום, עובדים מרוצים הם עובדים שחשים שהחברה משקיעה בהם ולכן הם גם העובדים בעלי המוטיבציה הגבוהה ביותר. גם לקוחות ומשקיעים נוטים יותר להשקיע או לקנות מחברות שמשקיעות בעובדים שלהן.  ובלקוחות שלהן. לכן כאשר מתכננים פינת קפה, חשוב לבחור מכונת קפה למשרד בצורה נכונה, כדי להשקיע ולתת לעובדים שלך תמריץ לעבוד קשה יותר.
ספלי קפה בכל מיני גדלים

אהבתם? תשתפו את מאמר

מה אתם חושבים