מכונת קפה עם טחינת פולי קפה במקום

עושים קפוצינו טרי

ריח של קפה טרי מתפשט במשרד, ריח המזכיר בית קפה בעיר גדולה. גם מי שלא שותה קפה באופן קבוע, מעריך את הריח הזה. לכן משרדים רבים מחזיקים מכונת קפה עם טחינת פולי קפה במקום, דבר המרשים את הלקוחות והעובדים העתידיים. אך ישנם יתרונות נוספים למכונת קפה אשר טוחנת את הפולים במקום וריכזנו את כולם במאמר הזה. 

כבר קשה למצוא משרד כלשהו בלי מכונת קפה בפינת הקפה במשרד, שבה אפשר למצוא בכל רגע נתון עובד אחד או שניים ליד מכונת הקפה. הדבר נפוץ עד כדי כך, שהשאלה היחידה היא איזו מכונה להכניס למשרד. טרנד מכונות הקפה שהפך כה פופולרי במשרדים רבים הן מכונות קפה טוחנות, אשר מפיצות את ריח הקפה הטרי בכל רחבי המשרד. 

היתרונות של מכונת קפה טוחנת במשרד

מעבר לריח, יתרון בולט הוא הטריות של פולי קפה, הנשמרים לזמן רב, לפעמים עד חודש, הרבה יותר מאשר קפסולות או קפה טחון, שנשמר לשבועיים לכל היותר. מי שהתרגל לשתות קפה מפולי קפה טריים לא יעבור בקלות לקפסולות או לקפה טחון. בנוסף, גם השליטה בסוג הקפה יכולה לעשות את כל ההבדל. בעוד שבקפסולות בוחרים עבורך את סוגי הפולים וההרכב שלהם, כאשר מדברים על מכונת קפה טוחנת השליטה בבחירת הקפה בידיים שלך ואפשר לבחור את הפולים האהובים על העובדים מתוך המגוון הרחב. 

למרות שחברות רבות מציעות שירות אספקת פולי קפה, בחירת סוג הפולים הוא יתרון נוסף למכונת קפה טוחנת, כך שאפשר לבחור ספק ולהחליף בעת הצורך. מדובר בחיסכון רב, מאחר ומכונת קפה אשר מופעלות בקפסולות מחייבות בדרך כלל להתקשר עם הספק של המכונה לאספקת הקפסולות וכאשר מדובר במשרד גדול, העלות מגיעה לפעמים לפי שניים מעלות המכונה עצמה. חיסכון נוסף במחיר מגיע מהעובדה שבטחינת קפה במקום טוחנים רק את הכמות המדויקת וכך נמנעים מבזבוז של קפה. 

למשוך עובדים איכותיים בעזרת מכונת קפה טוחנת איכותית

אמנם ההשקעה במכונת קפה טוחנת גדולה יותר מאשר ההשקעה במכונת קפסולות, אך מדובר באבן שואבת לעובדים איכותיים, אשר מעריכים את העובדה שהמעסיק השקיע במכונה טובה. כך כאשר מגייסים עובדים חדשים, לא צריך לדבר הרבה אלא פשוט להראות לו את פינת הקפה המושקעת ולתת לו לבחור את סוג הקפה האהוב עליו. 

מעבר לגיוס עובדים איכותיים, גם משקיעים יעריכו הזמנה לכוס קפה אשר הוכנה בעזרת פולי קפה טריים ואיכותיים. כמו העובדים, גם משקיעים או לקוחות חשובים מעריכים את העובדה שמשקיעים בהם והם יטו יותר לעשות עסקים דווקא איתך. 

לסיכום, ישנם יתרונות רבים להחזקת מכונת קפה טוחנת במשרד ולהשקיע בבחירת פולי קפה טריים וטובים. מלבד הריח, פולי קפה טריים יהיו זולים יותר מקפסולות, העובדים יהיו יותר מרוצים וגם משקיעים ולקוחות עתידיים יעריכו יותר את ההשקעה במכונת קפה אשר טוחנת פולים במקום .

אהבתם? תשתפו את מאמר

מה אתם חושבים