קורס בריסטה – יסודות הקפה

מכונת קפה

קורס בריסטה ילמד אתכם להכין מגוון משקאות קפה, כמו למשל אספרסו, קפוצ’ינו, אמריקנו, וכל סוגי הקפה הנפוצים האהובים על חובבי קפה ובתי קפה. הקורס ילמד אתכם איך להשתמש בפולי קפה, איך ליצור מרקם מהנה של חלב, ואיך למזוג את הקפה בצורה מושכת. 

זהו קורס עמוס במידע עם חווית למידה בהתאמה אישית שתספק לכם ערך רב. קורס בריסטה ילמד אתכם לא רק להכין קפה, אלא למה כדאי להכין קפה מעולה. תלמדו את יסודות אמנות מזיגת הקפה ואפילו את האופן שבו הידע יועיל גם לחייכם.

לאיזה ידע אפשר לצפות מקורס בריסטה?

קורס בריסטה מלמד אתכם את עקרונות הליבה החיוניים להכנת קפה מדהים בצורה שמאפשרת לכם להיות גמישים בעבודתכם, מה שנותן לכם את היתרון האולטימטיבי.

לכל בית קפה יש את הדרך שלו להכין קפה, וכשתתחילו לעבוד כבריסטה, תתבקשו להיות מסוגלים להתאים את הכישורים שלכם לעקרונות המקום. לכן אתם זקוקים לכלים שיאפשרו לכם להיות גמישים בהכנת סוגים שונים של קפה, וזה מה שתלמדו בקורס. יתרונות נוספים ומעט בלתי צפויים של הקורס הם:

  • השגת יתרון תחרותי בקורות החיים שלכם.
  • תלמדו להיות אנשי צוות מוערכים יותר.
  • תוכלו להיכנס בביטחון לתעשיית הקפה.

הדרכה מאנשי המקצוע המובילים בתחום

קורס בריסטה מאפשר לכם ללמוד את אמנות הכנת הקפה, ברמה המקצועית, מאנשי המקצוע המובילים בתחום, ותוכלו ללמוד כמעט כל היבט של ניהול בית קפה. תוכלו להתאמן במכונות קפה מסחריות, ללמוד על שיטות שונות לחליטת קפה, ומתקני קליית קפה.

אבל ניהול בית קפה הוא יותר מאשר ידיעת חליטת הקפה בלבד, וזו הסיבה שתלמדו גם את השימוש בציוד הכי מתאים, כיצד לתחזק מכונות קפה כך שהקפה יזרום ביעילות, וכל מה שצריך לדעת על מנת לנהל ולהפעיל בית קפה מצליח.

ידע שלם ומקיף

קורס בריסטה מלמד אתכם כל מה שאתם צריכים לדעת על הכנת קפה באופן מקצועי. אתם יכולים ללמוד את אמנות הכנת הלאטה, איך לטעום קפה משובח, ואת כל מה שיש לדעת על מזיגת הקפה המושלם, עם תוספות של חלב וטעמים נלווים, בכל פעם מחדש.

הקורס כולל התנסות בהכנת משקאות קפה שונים, תחזוקת ציוד בית קפה וכמובן לימוד מתכונים קלאסיים.

אם תרצו לקחת את הידע שרכשתם לשלב הבא, תוכלו לקחת גם קורס בניהול בית קפה, או קורס סקירה עסקית של קפה. בשיעורים אלו תלמדו כיצד לפתוח בית קפה משלכם, ולרכוש הישגים שאינם מובנים מאליהם, עם הדרכה וטיפים מקצועיים, עד שתיווכחו לדעת שהחלום על בעלות על בית קפה משלכם הוא חלום בר השגה לחלוטין.

אין צורך להיות מומחים. להיפך

כדי ללמוד קורס בריסטה, אין צורך להיות מומחים בהכנת קפה, או אפילו להיות בריסטה ברמה בינונית, על מנת שניתן יהיה להפיק את המרב מהלימודים.

אתם יכולים לקחת שיעורי בריסטה שמתחילים ברמה יסודית, ללמוד את יסודות הקפה והשתייה, ולהתקדם בדרך לשיעורי ביניים ושיעורים מקצועיים שיעזרו לכם לשכלל את כישורי הבריסטה שלכם לרמה של אמנות.

אהבתם? תשתפו את מאמר

מה אתם חושבים