מה לחפש כשאתם מחפשים מכונת קפה לבית

מכונת קפה ביתית

אין כוס קפה אחת שדומה לאחרת. מדריך קניית מכונות קפה לבית עוזר לכם לבחור את מכונת הקפה הטובה ביותר לטעמכם.

לאנשים שזקוקים לכוס קפה, או שתיים, או שלוש לפני שהם מתחילים את היום, חשוב מאוד שתהיה בבית מכונה נכונה שתאפשר את הכנת הקפה האהוב עליהם. אבל בחירה מבין הסוגים והדגמים השונים של מכונות קפה לבית יכולה להיראות מורכבת.

לא רק שיש את כל הסוגים השונים, אלא שלכל המכונות יש גם תכונות שונות, החל מיכולת לחלוט קפוצ’ינו ועד בחירה בפולי קפה מבודדים. אז איך תדעו איזו מכונה מבין הסוגים השונים של מכונות קפה לבית הכי מאימה לכם? הנה המדריך האולטימטיבי לרכישת מכונת קפה, שיעזור לכם לקבל את ההחלטה הנכונה מבחינתכם.

סוגי מכונות קפה לבית

הסוגים הפופולריים ביותר של מכונות קפה לבית הם מכונות טפטופים אוטומטיים, טחינה וחליטה, ודגמי קפסולות – אבל יש גם מכונות קפה מתמחות כמו קלייה צרפתית או טעמי מוקה, ולכל אחד מהסוגים יש את היתרונות והחסרונות שחשוב להכיר.

למרות שנראה שיש אינסוף ניואנסים לכל אפשרות מכונת קפה ביתית, השאלה האמיתית שעליכם לשאול את עצמכם כשאתם בוחרים מכונות קפה לבית היא: עד כמה אתם סבלניים? זאת שאלה שאולי נשמעת אישית, אבל סבלנות באמת חשובה בכל מה שקשור להכנת הקפה שלכם.

הכנת קפה במכונה אוטומטית או כמו בצרפת

דגמים אוטומטיים של מכונות קפה לבית הם הטובים ביותר עבור אנשים שפשוט אינם יכולים לחכות על מנת להכין את קפה הבוקר שלהם. עבור חובבי קפה שמעריכים טעם על פני נוחות, לקלייה צרפתית עשויה להיות הבחירה המתאימה.

טיפ של מקצוענים

כדי לקבל את הקפה הטעים ביותר, מומלץ לטחון את פולי הקפה ממש לפני הכנת הקפה. יש מכונות קפה לבית שמציעות את הנוחות הנוספת שיש למטחנה מובנית, מה שאומר פחות בלגן עבור משטח העבודה שלכם. יופי!

כמה כוסות קפה אפשר להכין עם מכונות קפה לבית?

חשוב לקחת בחשבון את כמות הקפה שאתם שותים בכל יום. האם אתם שותים כוס אחת ביום, או שאתם לא יכולים לצאת מהבית בלי שלוש כוסות קפה? אם אתם רוצים רק כוס אחת, מכונת קפה ביתית שמיועדת להגשה יחידה תתאים לכם. אבל אם תרצו לשתות כוסות מרובות או שיש לכם כמה שותי קפה בבית, אתם תרצו לחפש מכונה קצת יותר גדולה.

רוב הדגמים של מכונות קפה לבית מתאימות להכנת 12 כוסות קפה ביום, אבל יש גם מכונות גדולות יותר שיכולות להכין עד 16 כוסות קפה ביום.

כדי ליהנות מכל העולמות, ניתן למצוא מכונות קפה לבית שמכינות קנקן קפה ובמקביל יש להן פונקציה של הגשה אחת בצד. אפשרות זו יכולה להיות טובה אם יש לכם אנשים רבים במשק הבית, עם העדפות קפה שונות.

אהבתם? תשתפו את מאמר

מה אתם חושבים