מכונת קפה למשרד

מכונת קפה

כיום, מכונת קפה למשרד היא אלמנט בסיסי ביותר בכל משרד שמכבד את עצמו. הימים בהם עמדו במטבחון ובחשו גרגירי קפה בכוס כבר נעלמו מזמן, ואין משהו שמשדר יותר סטייל ויוקרה מאשר מכונת קפה אוטומטית שמאפשרת לפנק את האורחים החשובים בקפה איכותי עשוי פולי קפה מעולים וכמובן שגם העובדים והמנהלים נהנים ממנו. אז אילו סוגי קפה קיימים ומה חשוב לדעת לפני שקונים מכונת קפה אוטומטית למשרד?

המחיר של מכונת קפה אוטומטית

כל מי שמתעניין בנושא של מכונת קפה אוטומטית מיד שם לב לדבר הבולט ביותר לגביהן – המחיר. קל להבחין כי המחיר של מכונת קפה אוטומטית שונה מחברה לחברה והפער הזה במחירים לרוב נובע מההבדלים בין האיכות והתחכום של המכונות, למשל: כמה סוגי קפה הן יכולות להכין. וזה עוד לפני שדיברנו על פולי קפה וההבדלים ביניהם. אז איך מחליטים איזו מכונת קפה אוטומטית לקנות? ובכן, הדבר הראשון שמומלץ לעשות הוא להחליט על תקציב ומשם להמשיך. בתוך התקציב שהגדרתם, תוכלו למצוא מכונות מסוגים שונים כמו מכונת קפה ללא קפסולות ולהבין איזו המתאימה ביותר עבור המשרד.

כמה סוגי קפה המכונה מכינה?

עוד היבט שצריך להתייחס אליו כשרוכשים מכונת קפה אוטומטית, הוא כמה סוגי קפה המכונה יכולה להכין. יש מכונות פשוטות, המכינות כוס קפה אחת בכל פעם והאפשרויות בהן דלות יחסית גם אם הקפה יוצא איכותי וטעים. לעומתן, ניתן למצוא גם מכונת קפה אוטומטית שמכינה סוגי קפה רבים ואף יותר מכוס קפה אחת כל פעם – פתרון מעולה למשרדים בהם מארחים ישיבות מרובות משתתפים והם מאכלסים מספר גדול של עובדים.

מכונת קפה ללא קפסולות ועם פולי קפה

כל מכונת קפה אוטומטית מכינה סוגי קפה שונים בדרך אחרת. יש מכונות שמבוססות על קפסולות מוכנות, המכילות סוגי קפה מגוונים. לעומתן, ניתן גם למצוא מכונת קפה ללא קפסולות. מכונות אלו מבוססות על רכישה של פולי קפה, גם מסוגים שונים וארומה משתנה. פולי הקפה מגיעים בשקית אטומה ממנה שופכים אותם אל המכונה, שגורסת וטוחנת אותם על-מנת לייצר קפה טרי וטעים. במקרה של מכונת קפה ללא קפסולות, יש להקפיד למלא פולי קפה במכונה באופן קבוע. במקרים בהם בוחרים לרכוש מכונת קפה אוטומטית המבוססת על קפסולות, יש לוודא כי מזמינים מראש מלאי של קפסולות כדי לא להיתקע בלי קפה במשרד.

אילו מהמכונות קלה יותר לניקוי?

התחזוקה השוטפת של מכונת קפה אוטומטית היא גם נושא חשוב שיש להביא בחשבון, משום שהיא משתלבת עם שגרת העבודה במשרד וצריך לשאוף שהיא לא תפריע לה. מכונת קפה ללא קפסולות יכולה להיות יותר מאתגרת לניקוי ותחזוקה מאשר מכונה שלא מבוססת על פולי קפה אלא על קפסולות אטומות, שרק נותר לזרוק או למחזר בסוף השימוש.

אהבתם? תשתפו את מאמר

מה אתם חושבים