מכונת קפה לעסקים לשיפור חווית שירות הלקוח

הגשת קפה בבית קפה

העסק שלך משקיע המון בשיווק, בפרסום, במיתוג. נוכחות ברשתות החברתיות, פרסומים בטלוויזיה ועד שלטי חוצות. הכל כדי להביא לקוחות לעסק. אך מה קורה כאשר הלקוח מגיע אליך? האם הוא מרגיש בנוח? האם הצבת במשרד מכונת קפה אוטומטית שהלקוח יוכל להשתמש בה בעצמו בקלות או שיעמוד נבוך מולה בלי לדעת איך לתפעל את המכשיר היקר שקנית כדי להרשים אותו? במאמר הבא נפרט איך משפרים את חווית הלקוח בעזרת מכונת קפה למשרד פשוטה להפעלה. 

עשרות רבות של שעות הושקעו עד הרגע שבו הלקוח מגיע אליך למשרד. פרסום רחב היקף, ישיבות תכנון, גרפיקה מושקעת. הכל נועד לכוון לרגע הזה שהלקוח יגיע למשרד, ישתה אצלך קפה ויסגור עסקה שתעזור לכסות את עלוית הפרסום ולהרוויח. ואז הלקוח מודיע שהוא צריך לחשוב על זה. שזה לא הזמן בשבילו. 

לעצב חווית שירות בעזרת מכונת קפה אוטומטית קלה לתפעול

ברוב המקרים, הלקוח לא יגיד לך את הסיבה האמיתית. הוא יתחמק ובמקרה הגרוע ייעלם מהשטח וכל השעות שהושקעו בו ירדו לטמיון. רוב האנשים לא יגידו שהרושם הראשוני שהצגת להם פשוט לא היה טוב. שהם עמדו מול מכונת הקפה, בזמן שהיית בפגישה אחרת ולא ידעו מה לעשות ואיך להפעיל אותה, למרות שהם אנשי טכנולוגיה מובהקים. הם לא יגידו לך שהמזכירה לא עזרה להם והם עמדו חסרי אונים מול המכונה.

כאשר הלקוח עומד חסר אונים מול מכונת קפה לעסקים שמרוב אופציות הוא לא יודע מה לבחור ואין לו מושג איפה החלב, יוותר על הקפה ובמקרים רבים גם על העסקה. את הדבר הזה אפשר למנוע בקלות בעזרת עיצוב חווית שירות ואירוח מתוכננים מראש, שיעידו שחשבת על כל הדברים הכי קטנים כדי לתת ללקוח, או ללקוחה שלך את ההרגשה הכי טובה שאפשר. 

איך מכונת קפה למשרד תעזור להגיש ללקוח את הקפה האהוב עליו

היום מכונות קפה מציעות כמעט כל סוג של קפה אפשרי. אך ישנן מכונות רבות שהתפעול שלהן מסורבל וקשה לדעת איך להוסיף עוד סוכר או להפחית את החלב, דבר שיכול להביא לוויתור על הקפה. 

שאלה אחת פשוטה תעזור למנוע מהלקוח או הלקוחה את המבוכה הזאת: “איזה קפה אפשר להציע לך?”. 

השלב הבא יהיה להגיש את הקפה ללקוח ולא לתת לו לעמוד מול המכונה ולהתבלבל ממגוון האופציות שיש בה. פינת המתנה נעימה גם היא מוסיפה לסיכוי לסגירת העסקה, כי כאשר מגיעים למשרד עם פינת המתנה נעימה אפשר להתרשם מצוות העובדים ולהעריך את המקצועיות של העסק. 

לסיכום, אפשר לראות שחווית שירות מוצלחת מתחילה בבחירת מכונת קפה לעסקים אשר מציעה מגוון של אפשרויות ושכל אחד יוכל להפעיל אותה בצורה קלה ופשוטה. דבר אשר מגדיל את הסיכוי לסגירת עסקה מוצלחת ומערכת יחסים לטווח ארוך, שתוביל ללקוחות נוספים.

אהבתם? תשתפו את מאמר

מה אתם חושבים